Ukoliko ste robu kupili u maloprodajnom objektu a imate primedbe, žalbe, prigovore i slično, u svakom trenutku možete nam se obratiti na email adresu: office@balasevic.rs
Ukoliko ste robu kupili u online prodavnici, prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj 011/ 2662-121. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, nas kontaktirate na mail: office@balasevic.rs ili na telefon 011/2662-121.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas kontaktirate na mail: office@balasevic.rs ili na telefon 011/2662-121.
Molimo Vas da pripremite sledeće podatke:
- Broj Vašeg računa-otpremnice
- Šifru artikla i veličinu koju želite da reklamirate
- Opis problema koji imate
Tražene podatke možete dostaviti na mail: office@balasevic.rs ili na telefon 011/2662-121.
U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.
– Zvaničan Pravilnikom o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice možete pronaći ovde.
– Reklamacioni list možete preuzeti ovde.
U slučaju vraćanja robe kupcu koji je prethodno robu platio kuriru tj. pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi MK Balašević, već trošak pada na teret kupca.